Wilbert Vis heeft zijn dagelijkse routine gestructureerd rond zijn favoriete tv-programma’s.
Waarbij hij drie tot zes uur per dag besteedt aan het genieten van verschillende uitzendingen. Zijn voorkeur gaat uit naar Kanaal 51, waar hij trouw de belevenissen volgt van de personages in de Nederlandse soapseries “Thuis” en “Goede Tijden, Slechte Tijden”. Opmerkelijk is dat hij deze programma’s via het Belgische kanaal bekijkt, waarmee hij zijn kijkervaring diversifieert.
Sport speelt een centrale rol in Wilberts tv-schema, waarbij hij een breed scala aan disciplines volgt, waaronder heren- en damesvoetbal, schaatsen, handbal, schoolslagzwemmen, hardlopen en meer. De passie voor sport biedt niet alleen entertainment, maar ook een gevoel van betrokkenheid bij competitie en prestaties.
Naast sport houdt Wilbert zich bezig met het bijhouden van actueel nieuws en zakelijk nieuws.
Hij blijft goed geïnformeerd over wat er in de wereld gebeurt en toont interesse in zakelijke ontwikkelingen en vraagstukken. Dit geeft hem niet alleen inzicht in mondiale gebeurtenissen, maar ook in de dynamiek van de zakenwereld.
Een opvallende gewoonte van Wilbert is het luisteren naar muziek via de televisie ,Muziek
Is voor hem een belangrijk aspect van zijn dagelijkse ontspanning. Hij schakelt vaak naar muziekzenders en sluit zijn tv aan op YouTube om een breder scala aan muziekgenres te ontdekken. Deze gewoonte getuigt van zijn liefde voor diverse muziekstijlen en het gebruik van moderne technologie om zijn luisterervaring te verrijken.
In zijn alledaagse leven integreert Wilbert zijn tv-rituelen met zorgvuldig geselecteerde programma’s en genres.
Of het nu gaat om het volgen van de verhaallijnen in soapseries, de opwinding van sportevenementen, het bijhouden van actualiteiten of het genieten van muzikale klanken, tv speelt een significante rol in zijn dagelijkse ontspanning en informatievoorziening. De verscheidenheid aan inhoud die hij consumeert, weerspiegelt zijn brede interessegebieden en de manier waarop hij zijn tijd besteedt aan entertainment en educatie.